BeNgAnG TaK??hihi =)

u click me,,i click u!!

Monday, 16 May 2011

Mampukah aku???

Assalamualaikum suma..
Apa kabar kwn2??huuu..da lama ya sy xupdate blog..nak dkat sbulan da rsnya..rindu kamu suma n nk trjah2 blog korang!!=)
alhamdulillah..skrg ni masih ada ksempatan yang diluangkan utk mengupdatekan blog ini..


exam da settle~


cuti dgn family pn suda~ *tp 2 hari ja huhu..kira ok la kan =)


skrg??masa utk kejaaa!!!

4 bulan kowt cuti semester break..jadi sy amek peluang ini utk keja time cuti ni..jadi menetaplah sy di kota metropolitan ini yang jauh dari kedamaian seperti kampungku di kedah!!

Utk satu pengalaman berharga yang xmungkin boley dapat pada waktu lain..ku gagahkan jua utk berada di kota yang penuh dgn hiruk pikuk…
Agak2 korang apa yg akan sy nagajr???jeng3…hehe…

Ce teka meh…




*toink3….


Sy akan mengajar tuisyen!!!dari rumah ke rumah..mengajar iqra,,bahasa arab,,jawi n pend islam..bknnya apa..mengutip pengalaman yang berharga sebelum menjadi tenaga pengajar yang betul kelak..

Mampukah aku??mampu!!pasti boleh..Harap2 sumanya berjalan dengan baik ya,,amin..utk kawan2 yang tgh cuti sem macam sy ni apa yg korang buat ek??jom kita manfaatkan cuti kita dengan bnda2 yang bermanfaat dan berfaedah pada diri,agama,masyarakat dan negara~



p/s : selamat hari guru utk warga pendidik dan yang bakal menjadi pendidik dalam mencorak muda mudi yang bakal menjadi pentadbir negara pada masa hadapan..tak lupa juga kepada mereka yang telah mendidikku secara langsung atau tak langsung..mengajarku mengenal a,b,c dan mengenal alif ba ta..jasa kalian tiada taranya..pasti ALLAH sahaja yang dapat membalas segalanya..=)

12 comments:

miss.Addin said...

wah best nya ! :)

all the best ^_^

Mohamadazhan hjDesa said...

bawa kereta elok p kerja, baca ayat qursi setaip hari ya =)

bekerja kerana Allah =)

ingat pesan ni...=)

nelly said...

ajar tuition ??
pengalamn tu !

gadis bunga said...

kire jadi tutor la ni eh ?
waaa . teringin nak jd tutor .
tp nak bayaran yang mahal .
LOL

Cik TeN10 said...

satu plan yg baik di masa cuti.. at least ada pengisian kn smbl dpt kutip pengalaman.. yakin boleh !! confident itu penting.. good luck ea !! :)

Titisan Hujan said...

salam perkenalan.
slmt menerjah ke dunia baru.
semoga terus istiqomah dlm mendidik

ganbare!!!
slmt hri guru ^^,

MamaEma said...

lamanya cuti semester...baguslah mencari pengalaman dulu...akak doakan semoga semua jalan lancar...

Shida Radzuan said...

ok juga ngajar tuisyen ..cuba apply tuk jadi guru sandaran disekolah2 agama rakyat^^

TiKa LEh said...

selamat mengajar..mengajar tu best..hehe

~nsar~ said...

insyallah pasti boleh buat dengan baik.. niat kerana Allah.. pasti dipermudahkan..

zati embong said...

jat skrg mngajar adik je.hihi

KUREKURE COMEL said...

ni dah masuk blajor ke?hehehe.....

takmau jd cikgu garang2 tau....lalalala...


smile....