BeNgAnG TaK??hihi =)

u click me,,i click u!!

Sunday, 20 March 2011

Adakah dy bukan milikku~

Mood tengah sdey,,,

menangislah dalam diam...

jom sama2 sdey~

YA ALLAH kuatkanlah hati ku ini...

smoga aku dapat harungi hari2 mendatang dengan penuh kecekalan~





Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Ya Allah...
Seandainya telah Engkau catatkan...
Dia milikku tercipta buatku...
Satukanlah hatinya dengan hatiku...
Titipkanlah kebahagiaan antara kami...
Agar kemesraan itu abadi...

Ya Muhaimin....
Ya Tuhanku yang Maha Mengasihani...
Seringkanlah kami melayari hidup ini...
Ketepian yang sejahtera dan abadi...
Maka jodohkanlah kami...

Tetapi Ya Allah...
Seandainya telah Engkau takdirkan
Dia bukan milikku...
Bawalah dia jauh daripada pandanganku...
Luputkanlah dia dari ingatanku...
Pasrahkanla diriku ini dengan segala ketentuamu...
Dan periharalah aku dari kekecewaan...

Ya Allah ya Tuhanku yang Maha Mengerti...
Berikanlah aku kekuatan...
Menolak bayangannya jauh ke dada langit...
Hilang bersama senja yang merah...
Agarku sentiasa tenang...
Walaupun tanpa bersama dengannya...

Ya Rabbul Izzatti...
Pasrahkanlah aku dengan takdir-Mu...
Sesungguhnya apa yang telah Engkau takdirkan
Adalah yang terbaik untukku...
Sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui...
Segala yang terbaik buat hamba-Mu ini...

Ya Rabbana....
Cukuplah Engkau sahaja yang menjadi pemeliharaku...
Di dunia dan akhirat...
Dengarkanlah rintihan daripada hamba-Mu yang daif ini...
Jangan Engkau biarkan aku sendirian...
Di dunia ini mahupun di akhirat...
Menjuruskan aku ke arah kamaksiatan dan kemungkaran...
Maka kurniakanlah aku seorang pasangan yang beriman...
Agar aku dan dia sama-sama dapat membina kesejahteraan hidup...
Ke jalan yang Engkau redhai...
Dan kurniakanlah kepadaku keturunan yang soleh dan solehah...

Ya Allah...
Berikanlah kami kebahagiaan di dunia dan akhirat...
Dan periharalah kami dari azab api Neraka...
Amin...amin...Ya rabbal 'aalamin.





menangis di pagi hari dalam suasana yang sunyi sepi mmbuatku terus terbuai dengan perasaan sendiri~=(

15 comments:

ïêmå å¢klê§ said...

chill k (^_^)

semoga segala yang terjadi dipermudahkan oleh Allah...

mommylavender said...

sabar sayang~ sesungguhnya hanisah seorang yg kuat....sbb tu tuhan menduga hanisah dengan dugaan kan?

mommylavender said...

mommy dah pollow hanisah...

aNiS aNiSa said...

@iema: amin,,,thanks iema..smoga dipermudahkan segala urusan =)

@mommylavender : terima kasih mommy...

ya...dugaan menjadikan kita lbey mtang kan mommy...thanks sudi follow =)

d_LA said...

dugaan xkan berenti selagi kita berpijak di atas muka bumi ini..hope anis tabah yer menghadapi dugaan itu

mommylavender said...

sambal kelapa tu sedap dimakan dengan ulam2 hijau..cam gambar ulam yg mommy tunjukan kat blog tu~ hee...anis try la msti jatuh cinta kat smbal kelapa tu..hee

Cutiesifa said...

kita berhak untuk sedih tp dalam masa yang sama, awk sila kuat n tabah k..

teruskan kehidupan dgn gembira ye..there's someone for u, definitely :)

aNiS aNiSa said...

@d_la: insyaallah sntiasa tabah dan terus tabah..thanks ya =)

@momy: hehe,,,nk jtuh cinta kt smbal kelapa jugak lah momy..utk awet muda..menarik tu eheh

@cutie: ya,,sentiasa kuat insyaallah..i have someone now..hihi thanks ya =)

KUREKURE COMEL said...

sedih tak dpt pegi hat yaiii ke..


xmau sedih2....smile ok....hihihi

aNiS aNiSa said...

sdey gado2 mnja

uhuk!

*wink3 nymph kan hehe

cik azeya said...

semoge kamu kuat :)

aNiS aNiSa said...

thanks...smoga terus kuat kan...=)

Ai Ni.. said...

maseh yunk...:D

Ai Ni.. said...

aini copy tuk simpanan..ley ya..dacopy da..huhu

aNiS aNiSa said...

sila2 =)